Формат комунікації з батьками:
- Особистий прийом батьків (графік розміщено на інформаційному стенді та сайті ліцею);
- комунікації через електронні пристрої: електронна пошта, Вайбер;
- індивідуальні зустрічі куратора «віч-на-віч з родиною»; довільні сучасні форми спілкування з батьками (спільні свята, класні заходи тощо);
- відвідування уроків та позакласних заходів відбувається у Дні відкритих дверей, а також за запрошеннями (відвідування уроків за проханням батьків в інший час відбувається із дозволу адміністрації за попередньою домовленістю);
- куратори радяться з батьками з питань організації життя класу; надають інформацію для батьків конкретної дитини саме в контексті її особистісного зростання на засадах поваги і толерантності;
- у разі непередбачуваних подій, які суттєво впливають на освітній процес: як ті, що стосуються суто освітніх аспектів діяльності (сильні морози або надзвичайні події, що заважає дітям прийти до школи; інфекційне захворювання учня, що змушує вживати обмежувальних заходів у класі (класах); призупинення занять через високий рівень захворюваності; перенесення заходів на інший час тощо), повідомлення розсилаються кураторами через Вайбер, розміщуються на офіційному сайті.
Під час візиту до ліцею
- Батьки (особи, які їх замінюють) учнів проходять на територію закладу, користуючись електронною системою пропуску.
- Батьки (особи, які їх замінюють) зустрічаються з учителями виключно після уроків, в екстрених випадках під час перерви за попередньою домовленістю про зустріч.
- Куратори, вчителі заздалегідь попереджують адміністрацію та чергових про прихід батьків, час та місце проведення зустрічі.
- Візит батьків (осіб, які їх замінюють) з особистих питань до адміністрації відбувається за попередньою домовленістю
Найважливіші напрямки роботи з дітьми в умовах воєнного стану
Психологічна та емоційна підтримка дітей
Спілкування, що спрямоване на стабілізацію психологічного та емоційного стану дітей, навчання прийомам, які допоможуть їм швидко опанувати себе у критичних ситуаціях (і, звісно, практикуйте їх самі!).
Діти мають знати:
· які заборони та обмеження діють під час воєнного стану;
· що таке «тривожна валіза», як її зібрати, що туди покласти;
· як діяти під час повітряних тривог (що робити, якщо сигнал застав удома / на вулиці / в магазині тощо);
· як поводитися під час обстрілів;
· що робити у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів;
· як надавати першу домедичну допомогу
Адаптація та підтримка учнів (внутрішньо переміщених осіб)
· створення комфортних умов для адаптації дитини.
· робота з класом, аби діти зі свого боку теж допомогли новеньким.
Розвиток критичного мислення та медіаграмотності (протидія ворожій пропаганді)
Мета: навчати дітей бачити фейки та пропаганду (нерідко вона спрямована саме на молоде покоління, на яке легше вплинути).
Розглядайте з дітьми популярні фейки, вчитите шукати першоджерела та проводити веріфікацію інформації.
Влаштовуйте обговорення спірних новин та наративів тощо.
Говоріть із дітьми щиро та відверто - це допоможе їм зрозуміти важливі речі.