Формат комунікації з батьками:

- Особистий прийом батьків (графік розміщено на інформаційному стенді та сайті ліцею);

- комунікації через електронні пристрої: електронна пошта, Вайбер;

- індивідуальні зустрічі куратора «віч-на-віч з родиною»; довільні сучасні форми спілкування з батьками (спільні свята, класні заходи тощо);

- відвідування уроків та позакласних заходів відбувається у Дні відкритих дверей, а також за запрошеннями (відвідування уроків за проханням батьків в інший час відбувається із дозволу адміністрації за попередньою домовленістю);

- куратори радяться з батьками з питань організації життя класу; надають інформацію для батьків конкретної дитини саме в контексті її особистісного зростання на засадах поваги і толерантності;

- у разі непередбачуваних подій, які суттєво впливають на освітній процес: як ті, що стосуються суто освітніх аспектів діяльності (сильні морози або надзвичайні події, що заважає дітям прийти до школи; інфекційне захворювання учня, що змушує вживати обмежувальних заходів у класі (класах); призупинення занять через високий рівень захворюваності; перенесення заходів на інший час тощо), повідомлення розсилаються кураторами через Вайбер, розміщуються на офіційному сайті.

Під час візиту до ліцею

- Батьки (особи, які їх замінюють) учнів проходять на територію закладу, користуючись електронною системою пропуску.

- Батьки (особи, які їх замінюють) зустрічаються з учителями виключно після уроків, в екстрених випадках під час перерви за попередньою домовленістю про зустріч.

- Куратори, вчителі заздалегідь попереджують адміністрацію та чергових про прихід батьків, час та місце проведення зустрічі.

- Візит батьків (осіб, які їх замінюють) з особистих питань до адміністрації відбувається за попередньою домовленістю

Найважливіші напрямки роботи з дітьми в умовах воєнного стану

Психологічна та емоційна підтримка дітей

Спілкування, що спрямоване на стабілізацію психологічного та емоційного стану дітей, навчання прийомам, які допоможуть їм швидко опанувати себе у критичних ситуаціях (і, звісно, практикуйте їх самі!).

Діти мають знати:

· які заборони та обмеження діють під час воєнного стану;

· що таке «тривожна валіза», як її зібрати, що туди покласти;

· як діяти під час повітряних тривог (що робити, якщо сигнал застав удома / на вулиці / в магазині тощо);

· як поводитися під час обстрілів;

· що робити у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів;

· як надавати першу домедичну допомогу

Адаптація та підтримка учнів (внутрішньо переміщених осіб)

· створення комфортних умов для адаптації дитини.

· робота з класом, аби діти зі свого боку теж допомогли новеньким.

Розвиток критичного мислення та медіаграмотності (протидія ворожій пропаганді)

Мета: навчати дітей бачити фейки та пропаганду (нерідко вона спрямована саме на молоде покоління, на яке легше вплинути).

Розглядайте з дітьми популярні фейки, вчитите шукати першоджерела та проводити веріфікацію інформації.

Влаштовуйте обговорення спірних новин та наративів тощо.

Говоріть із дітьми щиро та відверто - це допоможе їм зрозуміти важливі речі.

/Files/images/війна і діти 2.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 75