Повернутися до звичайного режиму

ТИЖДЕНЬ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ГІМНАЗІЇ «АПОГЕЙ»

Методичне об'єднання вчителів іноземних мов у рамках цільового проекту «Школа полікультурної освіти» працює над формуванням принципово нової системи мовного навчання, успішно використовуючи можливості співпраці з Представництвом міжнародної освітньої групи Пірсон Ед’юкейшн (Велика Британія).

13 лютого відбулася зустріч гімназистів із методистом Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL Геннадієм Білоусом, який має міжнародний сертифікат Кембріджського Університету CELTA. Темою обговорення було значення міжнародної сертифікації в сучасному світі, огляд різних типів міжнародних мовних іспитів. Геннадій докладно розповів про структуру та переваги Pearson Test of Enqlish (PTE). Комунікація відбувалася виключно англійською мовою, причому гімназісти не відчували складнощів у спілкуванні.

Із 14 по 17 лютого були проведені відкриті уроки вчителів англійської, французької, німецької мов. Ми спостерігаємо за добровільним і радісним процесом професійного зростання вчителів, за упровадженням реальної системи партнерства учителя і учня, за якісним володінням гімназистами обраними мовами в умовах спеціалізації навчального закладу. На всіх уроках було дотримано високих вимог до мовного режиму, незалежно від того, перша це для вивчення іноземна мова чи друга.

Приємно здивували учні 5-го класу, коли під час уроку французької разом зі своїм вчителем Дорошенком І.І. показали високий рівень володіння другою мовою і вміння творчо реалізувати задумане.

Під час уроку-презентації з французької «Країна, мову якої ми вивчаємо» було продемонстровано не лише віртуозне володіння сучасними методами проведення уроку вчителем Пасічник Н.С., а й високий рівень забезпечення принципу наступності в єдиній системі безперервної освіти «початкова школа – гімназія» у режимі спеціалізації навчального закладу. Адже на уроці у 3-му класі були задіяні учні 8 класу, а спілкування між ними було виключно французькою.

Нова українська школа вимагає «умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно». Під час обговорення проведених уроків відбувається професійна взаємодія з колегами: фахово оцінюється творча лабораторія вчителя і обов'язково підмічається індивідуальний педагогічний стиль кожного із вчителів.

/Files/images/in.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 232