Що допоможе нашому колективу на шляху до Нової школи?

Що допоможе нашому колективу на шляху до Нової школи?

(за матеріалами педагогічної ради)

Розвиток творчого потенціалу педагога у контексті засвоєння «нової ролі нового вчителя» стало головною темою для обговорення на засіданні педагогічної ради, яка була проведена нестандартно і цікаво. Роль модератора взяла на себе генеральний директор навчального закладу Шалда Т.В., яка, спираючись на висловлювання відомого давньоримського філософа Сенеки «Якщо людина не знає, до якої мети вона рухається, для неї жоден вітер не буде попутним», організувала важливий професійний діалог, застосувши метод брейнстормінга. Кожному члену педагогічного колективу було надано право не тільки генерувати ідеї і пояснювати їх суть, а й обговорювати думки інших. У результаті мозкового штурму з'ясовано:

- на чому грунтуються свобода творчості та потреба в самореалізації одних і певний консерватизм та інертність інших;

- для чого потрібний аналіз власної діяльності;

- що є основою формування професійної компетентності;

- на чому грунтується інноваційна діяльність педагога?

- як пробудити вчителя до розвитку творчості та зробити цей процес добровільним і радісним;

- чи можна навчити вчителя творчості, пошуків нового для продуктивної роботи на уроках.

Із різноманіття ідей обрані найбільш раціональні, які стали основою для розробки Програми дій на шляху до Нової школи (вставка Програма дій педагогічного колективу на шляху до Нової школи) . Під час педради також було презентовано нові способи професійної діяльності вихователів дитячого садка, учителів початкової школи, гімназії. Отже, якщо Нова українська школа вимагає «умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно», можна впевнено сказати, що педагогічна спільнота ОВК «Лісова казка» - «Гімназія «Апогей» успішно виконує суспільне замовлення.

/Files/images/narada16/нарада16.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 242