РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ПРОЦЕСОМ НАВЧАННЯ І ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ – ПРЕДМЕТ ОБГОВОРЕННЯ НА ПЕДРАДІ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ КОМПЛЕКСІ СШДС «ЛІСОВА КАЗКА» - ГІМНАЗІЯ «АПОГЕЙ»

«В оцінках мало педагогіки, але більше влади. Так сталося, що ми, вчителі, повністю забираємо владу в свої руки, щоб нам було легше керувати дітьми» , - з цього вислову відомого педагога Ш.Амонашвілі розпочала Тамара Шалда обговорення теми педради «Розв’язання проблем, пов’язаних з процесом навчання і оцінюванням навчальних досягнень учнів». Метою педради було:
- обговорити основні способи формування в учнів позитивного ставлення до освітнього процесу та почуття обов’язку й відповідальності за результати навчання;
- розглянути питання результативності роботи педагогічних працівників на основі єдиної системи вимірювання навчальних досягнень учнів;
- сформулювати правила оцінювання учнів;
- визначити етапи системи постійного моніторингу навчальної діяльності учнів;
- визначити критерії педагогічної самооцінки.
Під час «круглого столу» (у такій формі відбувалася педрада) педагоги підкреслили , що оцінка мусить бути справедливою, доцільною, доречною. У глибині душі більшість дітей прагне навчатися добре. Ніхто не протестує проти хороших оцінок, їх не оскаржують. Але виставлення необ’єктивних оцінок, у тому числі й хороших, створює відчуття лицемірства, несправедливості і призводить до негативних результатів. Невисока ж, але об’єктивна оцінка, може примусити дитину краще вивчити навчальний матеріал. Доказом цього стали й результати опитування дітей, які вчителі сприйняли з проникливим інтересом. У результаті обговорення були сформульовані правила оцінювання учнів, серед яких одне із головних: оцінюємо не дитину, а її діяльність.
А на початку педради колектив педагогів щиро привітав голову батьківської ради освітньо-виховного комплексу Нечипоренко Наталію, мати п’ятьох учнів нашого закладу, із присвоєнням їй почесного звання «Мати-героїня».
Кiлькiсть переглядiв: 178