СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ АДМІНІСТРАЦІЇ І БАТЬКІВСЬКОГО АКТИВУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ <<СШДС <<ЛІСОВА КАЗКА>> - ГІМНАЗІЯ <<АПОГЕЙ>>

СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ АДМІНІСТРАЦІЇ І БАТЬКІВСЬКОГО АКТИВУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «СШДС «ЛІСОВА КАЗКА» - ГІМНАЗІЯ «АПОГЕЙ»

Як відомо, одним із визначальних принципів виховання є взаємодія впливів на дитину: родини, педагога, довкілля. Сім’я, її цінності є складниками суспільства, яке будується на родинних принципах співжиття, дбайливого ставлення до дитини, на тих чинниках, що допомагають розкрити її творчий потенціал. Питання організації педагогічної взаємодії вихователів дитячого садка, вчителів початкової школи і гімназії, батьків та вихованців як рівноправних учасників навчально-виховного процесу стало 5 листопада предметом розмови на спільному засіданні адміністрації та батьківської ради освітньо-виховного комплексу, проведеному у формі «круглого столу».
Із Притчі про вчителя розпочала розмову з присутніми Тамара Шалда:
«Одного разу Учитель-Майстер прийшов до своїх учнів, майбутніх вчителів, і каже:
- Погляньте, що ви бачите на цьому аркуші паперу?
- Чорну пляму ,- сказав один.
- Цятку,- сказав інший.
- Чорнило,- відповів третій.
Засмутила Майстра відповідь учнів.
- Прикро, що ніхто з вас не побачив білого аркуша паперу,- зажурився Учитель-Майстер.»
І дійсно, як зазначила Тамара Володимирівна, всі бачать саме цю «чорну пляму», чорну цятку, і розпочала розмову про «білий аркуш паперу» - про те, що об’єднує сьогоднішнє зібрання.
Саме навколо вирішення спільних питань (діти, успіхи і невдачі, оцінки) відбувся діалог із батьками. Батьки під час «круглого столу» не тільки одержали професійні відповіді на всі запитання, що їх турбували, а й отримали незрівнянні емоції від відеофільму «За що ми любимо дитсадок, школу, гімназію», від презентацій, що продемонстрували результати досліджень різних сфер діяльності їхніх дітей, від атмосфери, в якій відбувався відвертий діалог адміністрації і батьківського активу.
Слід додати, що вперше склад батьківської ради був представлений головами батьківських комітетів кожної групи дитячого садка, кожного класу початкової школи і гімназії, адже нашим значним досягненням є забезпечення на теренах єдиного освітнього простору принципу наступності у системі «ДИТЯЧИЙ САДОК – ПОЧАТКОВА ШКОЛА – ГІМНАЗІЯ».
/Files/images/2015r/bz1.jpg /Files/images/2015r/bz2.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 249