СУЧАСНІ ДОСЯГНЕННЯ У НАУЦІ І ОСВІТІ

ми зобов'язані визнати існування у Всесвіті,
поряд з матерією, творче розумове начало, що
відповідає за програму виникнення і подальшого
цілеспрямованого розвитку Всесвіту.
Прейгерман Л., Незалежна Академія розвитку
науки, Ізраїль (із матеріалів конференції)

У вересні 2015 року в м. Нетанії (Ізраїль) відбулася Х (ювілейна) міжнародна наукова конференція «Сучасні досягнення в науці і освіті», під час якої розглянуті проблеми педагогіки та освіти, міцності та матеріалознавства, інформаційних технологій, прикладної математики, економіки та управління. У роботі конференції взяли участь директор СШДС «Лісова казка», кандидат педагогічних наук Пліш Ірина і директор гімназії «Апогей», Заслужений працівник освіти Шалда Тамара, які на засіданні секції проблем освіти у виступі «Відкриті електронні освітні ресурси: технологічне вирішення» презентували результати своєї багаторічної роботи «Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти ЗНЗ».
Практично доведено, що створення системи відкритої освіти у рамках Єдиного інформаційного простору освітньо-виховного комплексу «СШДС «Лісова казка» - гімназія «Апогей» через формування і використання інформаційних ресурсів дозволило:
- оптимізувати процеси управління закладом;
- модернізувати та підвищити якість навчально-виховного процесу;
- мотивувати педагогічний колектив до використання ІТ-засобів та технологій при підготовці та проведенні уроків, плануванні професійної діяльності вчителів;
- сприяти застосуванню учнями всього комплексу ІКТ, що надає заклад під час уроків та самостійної роботи;
- підняти загальний рівень ІТ-компетентності учнів, що доведено результатами семестрового, річного оцінювання, а також ІТ-культури всіх учасників навчально-виховного процесу.
У теперішній час ІТ-середовище освітньо-виховного об’єднання розвивається як відкрита динамічна система, що самоорганізується відповідно до логіки і закономірностей розвитку ІКТ і призвана породжувати нові форми та методи діяльності у навчальному закладі, змінювати та збагачувати систему навчання і управління якістю освіти.
Це відповідає викликам часу: у проекті програми стратегії розвитку столичної освіти на наступні три роки «Розумне місто – розумна освіта» передбачається створення нового технологічного середовища, що дозволить оперувати хмарними технологіями для навчання та розвитку дитини, контролю з боку педагогів і батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 242